Jordi Mogas Recalde holds a PhD in Educational Technology, a degree in Information and Documentation, has completed various postgraduate studies, and is currently pursuing a degree in Computer Engineering. He is a lecturer in Education studies at Rovira i Virgili University (URV) and collaborates in the master's and doctoral programs in Education and ICT at the Open University of Catalonia (UOC). He is a member of the research group ARGET (Applied Research Group in Education and Technology), and his main research areas are smart learning environments, virtual learning environments, and self-regulated learning.
Jordi Mogas Recalde és doctor en Tecnologia Educativa, graduat en Informació i Documentació, compta amb diversos estudis de postgrau i actualment cursa el grau en Enginyeria Informàtica. És professor lector als estudis d’Educació de la Universitat Rovira i Virgili (URV) i col·labora en el màster i el doctorat en Educació i TIC de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Forma part del grup de recerca ARGET (Applied Research Group in Education and Technology), i les seves principals línies de recerca són: els entorns intel·ligents d’aprenentatge, els entorns virtuals d’aprenentatge i l’aprenentatge autorregulat.
Jordi Mogas Recalde es doctor en Tecnología Educativa, graduado en Información y Documentación, cuenta con diversos estudios de posgrado y actualmente cursa el grado en Ingeniería Informática. Es profesor ayudante doctor en los estudios de Educación de la Universitat Rovira i Virgili (URV) y colabora en el máster y el doctorado en Educación y TIC de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Forma parte del grupo de investigación ARGET (Applied Research Group in Education and Technology), y sus principales líneas de investigación son: los entornos inteligentes de aprendizaje, los entornos virtuales de aprendizaje y el aprendizaje autorregulado.