Jordi Mogas Recalde holds a PhD in Educational Technology and a Bachelor’s in Information and Documentation with a specialization in information systems management, along with other postgraduate studies. Currently, he is pursuing a Bachelor’s degree in Computer Engineering. Jordi is a lecturer in the field of Education at the Valencian International University (adjunct lecturer), at the Department of Pedagogy of the Universitat Rovira i Virgili (substitute lecturer), and at the Department of Education of the Universitat Oberta de Catalunya (collaborating lecturer). He is a member of ARGET – URV (Applied Research Group in Education and Technology), with his main research areas being Smart Learning Environments, Virtual Learning Environments, and Self-Regulated Learning.
Jordi Mogas Recalde és doctor en Tecnologia Educativa i graduat en Informació i Documentació amb menció en gestió de sistemes d’informació, a més d’altres estudis de postgrau. Actualment estudia el grau en Enginyeria Informàtica. Imparteix docència als estudis d’Educació de la Universitat Internacional de València (professor adjunt), al departament de Pedagogia de la Universitat Rovira i Virgili (professor substitut), i al departament d’Educació de la Universitat Oberta de Catalunya (professor col·laborador). Jordi Mogas forma part del grup de recerca ARGET – URV (Applied Research Group in Education and Technology), i les seves línies d’investigació principals són: entorns intel·ligents d’aprenentatge, entorns virtuals d’aprenentatge i autoregulació de l’aprenentatge.
Jordi Mogas Recalde es doctor en Tecnología Educativa y graduado en Información y Documentación con mención en gestión de sistemas de información, además de otros estudios de posgrado. Actualmente estudia el grado en Ingeniería Informática. Imparte clases en los estudios de Educación de la Universidad Internacional de Valencia (profesor adjunto), en el Departamento de Pedagogía de la Universidad Rovira i Virgili (profesor sustituto) y en el Departamento de Educación de la Universitat Oberta de Catalunya (profesor colaborador). Jordi Mogas forma parte del grupo de investigación ARGET – URV (Applied Research Group in Education and Technology), y sus principales líneas de investigación son: Entornos Inteligentes de Aprendizaje, Entornos Virtuales de Aprendizaje y el Aprendizaje Autorregulado.